Szukaj w tym blogu/ wpisz tytuł, którego szukasz

wtorek, 7 lipca 2015

Opowieści z Papierowych Wież 2

Z okazji obrony była też i pizza!
Udało się! Obroniłam się na piątkę na drugim kierunku studiów i teraz można już czekać na drugi w tym roku rzut biretem :) Jakie byłoby to jednak świętowanie, gdyby z tej okazji nie przybyło nowych książek? W nagrodę za te dwa kierunki ukończone w terminie zdecydowałam się też zapisać na kurs by uzyskać prawo jazdy. Zajęcia teoretyczne są super, ale praktyczne (czyli jazdy) to już prawdziwa jazda... Ja to mam pomysły na spędzanie wakacji, prawda?
Rok temu były praktyki tłumaczeniowe w prawdziwym skwarze, a w jedne z wcześniejszych wakacji zdecydowałam się w upale śmigać na francuski. O takich szalonych pomysłach na lipiec i sierpień może innym razem :D  Teraz do przyjemnych spraw - czyli do stosiku!

DO RECENZJI:
  • "Wypowiedz jej imię" (właśnie czytam!) tak się zastanawiam w czasie tej lektury, czy w całą sprawę będą zamieszanie zjawiska paranormalne czy to tylko tak dobrze uknuta intryga. 
  • "Lato w Rzymie"(także w czasie lektury) to właściwie zbiór trzech historii, które łączy tylko wspólne miejsce akcji, jakim jest Rzym w czasie wakacji.

ZAKUP WŁASNY - Promocja Letnia Aros (LINK)
  • "Przypadki Callie i Kaydena" (22,69) tyle razy widziałam i taka piękna okładka, więc się skusiłam
  • "Maybe Someday" (23,99) znam poprzednie powieści autorki, a teraz tytle pozytywnych opinii o tej
  • "Mara Dyer Zemsta" (25,99) bardzo ciekawi mnie ten finał!
  • "Egzamin dojrzałości" (22,74) teraz tom drugi i trzeci łącznie do przeczytania
  • "Geek girl Japońska katastrofa" (22,69) tom pierwszy genialnie poprawia humor, więc musiała się i tutaj znaleźć kontynuacja
  • "Ten jeden dzień" (22,69) Gayle Forman uwielbiam za jej styl. Niezależnie od tego, jaka jest to opowieść, ta autorka potrafi opowiadać to tak, żeby jak najlepiej wykorzystać jej potencjał. Ona po prostu czaruje słowami! Bardzo mnie ciekawi, co też zaprezentuje nam tym razem. Ta powieść to początek serii.
ZAKUP WŁASNY - Różne
  • "Relikt" - Heather Terrell  (księgarnia Matras -30%) Przyznam, że już od dłuższego czasu "czaiłam się" na ten właśnie tytuł. Społeczeństwo przyszłości, gdzie obowiązują jednak często brutalne zasady z początków cywilizacji? Wyzwania, próby, tajemnice i przygody? Oczywiście, że chciałabym to przeczytać!
  • "Greckie wakacje" - Alyson Noël (Lidl 11,99) - To wersja pocket, ale czcionka jest jak w tradycyjnych rozmiarów książce, możecie mi wierzyć, bo sprawdziłam, zanim kupiłam. Inaczej bym się nie zdecydowała na ten tytuł, gdyż już parę lektury "wymęczyłam", wpatrując się w czcionkę wersji super pocket... Może dlatego tutaj jest normalne czcionka, bo jest niewiele stron?
KONKURSOWE
  • "Bezmyślna" - S.C. Stephens (tyle różnych opinii naczytałam się już na temat tej trylogii, a teraz dzięki wygranej na blogu KSIĄŻKOWE KOCHA, NIE KOCHA mam szansę sama się przekonać, jaka będzie to lektura - mam jednak dobre przeczucia!)
  • "Swobodna" - S.C. Stephens 
  • "Niepokorna" - S.C. Stephens (nie wiedzieć dlaczego ta właśnie okładka podoba mi się najbardziej... Czy ta modelka też Wam przypomina troszkę odtwórczynię roli Spencer w serialowej wersji Pretty Little Liars?)

ZAKUP WŁASNY - empik  (i zdjęcie TUTAJ)
  • "Prawie jak gwiazda rocka" - Matthew Quick (z przeceny na empik.com, ale obecnie można dostać nawet taniej na Znak.com) PRZECZYTANA już ale nie tak łatwo napisać opinię na temat akurat tej powieści. Jest zupełnie inna od innych książek Quicka, które już znałam.
  • "Mechaniczne pająki" - Corina Bomann  (50% taniej salon Empik) Przyznać się, kto by się nie skusił, kiedy jest aż taka obniżka? Naczytałam się pozytywnych recenzji, a dodatkowo lubię steampunk, choć pająki to już mniej....)
  • "Powiedz wilkom, że jestem w domu" - Carol Rifka Brunt  (50% taniej salon Empik) Tutaj na zakup zdecydowałam się także dlatego, że wiele dobrego o tej powieści już usłyszałam. Ciekawe jakie będą moje wrażenia z tej lektury? Obecnie z wilkami kojarzy mi się najbardziej najnowszy sezon Teen Wolf :)
Tak w ten upalny letni dzień prezentuje się całość :) Które książki mieliście już okazję przeczytać? Które polecacie w pierwszej kolejności? 
Wakacje spędzone na czytaniu książek = jedne z najlepszych ;)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że trylogia już doszła :) Jeszcze raz gratulacje! Też najbardziej mi się podoba okładka trzeciego tomu, ale zanim nie napisałaś o podobieństwie do Spencer, to nie skojarzyłam tego :D Nie mogę się doczekać dorwania w swe łapki "Geek Girl" i "Wypowiedz jej imię". "Przypadki Callie i Kaydena" dziś dostałam i jadą ze mną na wakacje :) "Maybe Someday" jest po prostu boskie! Na pewno się nie zawiedziesz. Za to nie podobało mi się "Zostań, jeśli kochasz" vel. "Jeśli zostanę" Gayle Forman i mam duże opory przed sięgnięciem po jej nową powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pozycje :) Chyba się skuszę na niektóre książki z tych promocji :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ładnie :D Polecam Wypowiedz jej imię - fajnie się czytało ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obrony - teraz już będzie z górki :)
    Cudne nabytki. Osobiście polecam gorąco "Przypadki Callie i Kaydena" oraz "Maybe Someday". To dwie moje ulubione pozycje, które skradły mi serce. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Ależ piękne prezenty sobie zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze i chętnie czytam wszystkie komentarze.
Staram się na nie odpowiadać. Zostaw po sobie ślad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...