Szukaj w tym blogu/ wpisz tytuł, którego szukasz

wtorek, 13 marca 2012

Kody rabatowe - Jutro 5 (plus stosik)

Dzisiaj troszkę o kodach rabatowych na zakup książek.

Każda osoba powołująca się na ten blog (od 14.03.12 do 31.03.12)otrzyma w księgarni internetowej Wydawnictwa Znak 30% rabatu na przedpremierowy zakup "JUTRO 5" – podczas transakcji wystarczy podać w polu „kod rabatowy” pełny adres Państwa bloga
kod rabatowy:   kessieandbooks
Link do oferty  www.znak.com.pl/oferta,specjalna,jutro5_blog

OPIS CZĘŚCI 5 "GORĄCZKA"
PREMIERA 22 MARCA 2012
"Na chwilę przestałam oddychać. Wiedziałam, że nie zdołam go powstrzymać. W pewnym sensie wcale nie chciałam go powstrzymywać. Naprawdę lubiłam Lee. Może nawet go kochałam. Nie byłam pewna. Czasami przypominało to miłość. Innym razem wolałam nie mieć z nim nic wspólnego. Czułam do niego pełną gamę emocji, od dzikiej namiętności po obrzydzenie. Ale miałam wątpliwości nie tylko co do Lee. Niczego nie byłam pewna. Wszystko wywróciło się nam do góry nogami.
A uczucia, które próbowaliśmy zagłuszyć, wracają, coraz silniejsze. I okazuje się, że udawanie twardych i racjonalnych nie ma sensu. Bo gdy dopuścisz do głosu emocje, nieważne staje się to, po czyjej stronie ktoś stoi. Ważne, co do niego czujesz."
FRAGMENT - KLIK

PROMOCJE I STOSIK
Na stronie wydawnictwa dostać taniej można także poprzednie części serii Jutro oraz Pretty Little Liars.
LISTA PROMOCJI - KLIK
Sama skorzystałam z zakupów za pośrednictwem tej księgarni internetowej i byłam bardzo zadowolona. Przesyłka dotarła szybko, dobrze zapakowana i po wcześniejszym telefonie kuriera.
Oto wyniki tych zakupów w postaci STOSIKU :)


[ ZAKUP WŁASNY ]
Promocje na stronie Wyd. Znak
1. "Robokalipsa" - Daniel Wilson 19,95 zł
2. "Tygrysie Wzgórza" - Sarita Mandanna 35,91 zł (z autografem)
z serii Pretty Little Liars :
3. "Bez skazy" - Cena: 19,90 zł
4. "Doskonałe" - 19,90 zł z zł
5. "Niewiarygodne" - 19,90 zł z

Pozostałe :
- "Niezgodna" - Veronica Roth RECENZJA PRZEDPREMIEROWA
[ od Wyd. Amber ]
- "Szybka i prosta joga" -Christina Brown
[od Wyd. Muza ]
- "Tylko Ciebie chcę" -F.Moccia WYMIANA lc

Polecam promocje na zakup książek w internetowej księgarni wydawnictwa Znak ( także książki z oferty wyd. Otwartego).

Przypominam także o blogowej ANKIECIE

17 komentarzy:

  1. Stosik prześliczny !!!
    Tygrysie wzgórza tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik, zazdroszczę przede wszystkim serii "Pretty Little Liars", gdyż mam na nią ochotę już od bardzo, bardzo dawna oraz "Tygrysich Wzgórz" - no cóż, tyle chwalą, że i mnie mocno zachęcili.
    Czekam na recenzje! :)
    Pozdrawiam
    Juliette

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już wcześniej zostało zauważone - stosik piękny <3
    Miłego czytania^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej wszystko schowaj bo zabiorę! A tak na poważnie, prześliczny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :) Aż mi przypomniałaś tymi promocjami w Znaku o "Robokalipsie" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny stosik :) lektura "Robokalipsa" oraz "Tygrysie Wzgórza" już za mną :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria Jutro już od dłuższego czasu za mną chodzi, chyba dam jej szansę, bo zapowiada się interesująco.
    Na Pretty Little Liars się nie zawiedziesz, zwłaszcza 3 i 4 części :)
    Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehmm... pytanie głupiego, ale sprawa jest dla mnie niezupełnie jasna ; czy podczas dokonywania zakupu, powinnam powołać się na swój blog czy na Twój ? Zmyliło mnie to podanie kodu. xD Będę bardzo wdzięczna za pomoc !

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Leanne - dostałam do udostępnienia kod promocyjny i taką nazwę (które jest też nazwą mojego blogu) podoje się aby uzyskać ten rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny stos! Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z promocji postaram się skorzystać :) Świetne nabytki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik super :) Bardzo okazyjnie udało Ci się kupić te 3 książki z serii LPL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik. Chyba też się skuszę na coś z promocji Znaku :)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze i chętnie czytam wszystkie komentarze.
Staram się na nie odpowiadać. Zostaw po sobie ślad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...